Volgers

Mijn Andere Pagina's

zondag 16 september 2012

we zijn met ons nieuwe forum aan een nieuw gezamelijk projekt.. met 24 dames gaan we met een gebruikt theeblik(zo'n hele grote) allemaal een cene maken.. hier wat foto's van het blik en het begin van mijn theeblik.. er komt een schilder in te wonen ------------------------------------- we are with our new forum. a new joint project started .. with 24 ladies we take a used tea tin (such big) ... we all make a scene there, here some pictures of the can and the beginning of my tea tin .. there comes a painter to live ... Hugs Marja

9 opmerkingen:

lenie zei

Leuk idee MArja veel plezier met maken ik ben benieuwd naar je vorderingen.

Rosamargarita zei

Hola Marja!
esa lata de te es perfecta. desearía, que en mi país hubiese ese tipo de recipientes
:D
Un abrazo
GRACIAS por no tener palabra de verificación

Peggy zei

Ik ben reuze benieuwd, veel plezier bij het maken en laat gauw weer foto's zien!

Xandra Dekker zei

Wat een leuk idee om een theeblik te gebruiken. Ik ben benieuwd wat voor moois je nu weer gaat maken.

Groeten Xandra

Anoniem zei

I have wanted to post something like this on my site and you have given me an idea. Cheers.

Anoniem zei

I really appreciate this post. I?

Anoniem zei

Can I clone your article to my blog? Thank you.

Anoniem zei

I have to say, while looking through hundreds of blogs daily, the theme of this blog is different (for all the proper reasons). If you do not mind me asking, what's the name of this theme or would it be a especially designed affair? It's significantly better compared to the themes I use for some of my blogs.

Anoniem zei

Hello!
Integer iaculis venenatis lectus vel vulputate tortor. Fusce at dui odio quis ullamcorper eros faucibus.