Volgers

Mijn Andere Pagina's

dinsdag 9 september 2008

Trots ...Trotser..... Trotst



Een poos geleden heb ik een workshop ( zelf bedacht)theekastje op mijn site gezet.
dat werd beloond met 4 pagina's in het belgische poppenhuisblad Mini Virus.
diverse mensen hebben het al gemaakt en sommige mensen stuurden mij hun foto
van hun zel gemaakte thee kastje...
vanmorgen werd ik door een vreemd mailtje er weer op geattendeerd....
10 dames uit een spaanstalig land hadden mij een mailtje gestuurt dat zij mijn theekastje hadden gemaakt...
dan loop ik weer even naast mijn schoenen van trots.........
hahaha maar al snel sta ik weer met bijde benen op de grond hoor......
leuk toch dat dat heel de wereld rond gaat!
liefs marja
hier de foto van de dames....

3 opmerkingen:

Dwaallicht zei

Daar kun je zeker trots op zijn Marja, echt leuk voor je!
En het is natuurlijk een mooi kastje!!

Joke zei

Marja je mag best hèèèèèèèèèèl trots zijn maar neit echt naast je schoenen gaan lopen hoor.
Ik vind het hartstikke leuk voor je
groetjes Joke

Anoniem zei

Wat leuk, en inderdaad daar mag je zeker trots op zijn!!!! Geweldig om ook reacties zo ver hier vandaan te krijgen :D

Groetjes Annemieke