Volgers

Mijn Andere Pagina's

donderdag 9 september 2010

werkplaats van Gepetto../Gepetto's workshop




ondanks alle drukte van het zieknhuis bezoeken en moeder verzorgen
heb ik toch nog een klein beetje kunnen knutselen..
aan het projekt van mijn knutselclub "Mini Masters"
ik ben aan gereedschap bezig geweest voor de werkplaats van de vader van pinokkio
en heb ook al even de werktafel gemaakt
er moet nog veel meer gereedschap bij komen hoor..

Despite crowds of the sick mother and providing home visits
I still can a little Crafts make..
I made tools for the workplace of the father of Pinocchio
the project of my craft club "MiniMasters"
and I even just made the worktable
there is much more tools to come


Hugs Marja

5 opmerkingen:

Chris zei

Wat een mooie gereedschapjes heb je gemaakt!

Ingrid zei

nu al schitterend Marja :-))
liefs Ingrid

PAKY zei

Is a great work, I like very much... greetings

marianne zei

Knap zeg!
En sterkte in het ziekenhuis!

Monique zei

Wat een prachtige dingen heb je al gemaakt ! En bedankt voor het volgen van mijn blog.