Volgers

Mijn Andere Pagina's

zondag 7 augustus 2011

keuken.../kitchen






ik heb een keuken gebouwd..voor de Beacon Hill
het is geen standaard keuken, ik heb het zelf uitgedacht.
en gemaakt.
voor de foto, staat het nog los tegen de wand aan..
eerst moet de vloer er nog in , voor dat ik het vast kan zetten

I built a kitchen ..for the Beacon Hill
it is not a standard kitchen, I invented it myself.
and made​​.
for the photo, it stands quite apart from the wall ..
First, the floor remains, that I can put it down

hugs marja

10 opmerkingen:

Dwaallicht zei

Woww, Marja, super!!
Die roze roosjes op je tegels top!!

PAKY zei

Is great! I love it!! is so real your kitchen! regards

Matxalen zei

I love the kitchen, is fantastic

Eliana zei

Marja Oh, the cabinet and the sink are beautiful, as well as the cabinet wall. Congratulations!
Hugs

Eva - tatalamaru zei

Una cocina con mucho encanto. Me gusta...un beso

Eva zei

I have prefer to invent too and not standard things. It is going to be a great kitchen!

Ascension zei

Que preciosa te esta quedando la cocina.
La cocinita que hiciste queda perfecta.
besitos ascension

Alexandra zei

Hey hoi Marja,

Ik heb je site doorgenomen, wat super leuk en mooi allemaal.
Ik was je niet vergeten hoor, ik heb het druk gehad met zo veel dingen tegelijk.
Maar nu ben ik toch echt besmet met het virus en ik denk dat ik er niet meer van genees.
Ik heb er heerlijk de tijd voor nu.

Ik vind de dingen die je maakt echt prachtig.
Wat een inspiratie en wat een passie heb je.
Ik heb genoten van je foto's en je verhalen op je blog.

Ik heb er een blogje bij Objets de Charme: Miniatures

Lieve groeten, Alexandra.

Patty zei

The kitchen is so wonderful!!! I love it! Your stove came out so good too!

Ingrid zei

Staat de koffie daar klaar Marja, ik wil graag even gaan zitten in zo'n leuk keukentje. Knap gedaan
veel liefs
Ingrid