Volgers

Mijn Andere Pagina's

donderdag 26 januari 2012

Vloer Beacon Hill/ Floor beacon Hill





ik ben de laatste dagen bezig geweest aan de voer voor de woonkamer van mijn Beacon Hill
het is een visgraat motief..
jammer genoeg zijn niet al mijn plaatjes hout de zelfde kleur.
hopelijk zie je daar niets meer van als ik het gebeitst heb..
hier het begin en het eind..

I spent the last day on the floor for the living room of my Beacon Hill
it is a herringbone pattern ..
unfortunately not all of my pieces of wood the same color.
hopefully you'll see nothing more of it if I have stained ..
Here the beginning and end ..


Hugs Marja

2 opmerkingen:

Dwaallicht zei

Super Marja, en wat een bulk werk heb je eraan gehad. Misschien kun je eerst nog proberen op een restje hoe het word, kleurt het dan niet bij, dan kan je misschien eerst een dun laagje beits op die lichte houtjes smeren.

Unknown zei

Your floor is looking great, well done!
Mona