Volgers

Mijn Andere Pagina's

zaterdag 7 maart 2009

Beurs Rijswijk

Vandaag eindelijk weer eens naar de beurs in rijswijk...
daar heb ik de hele winter naar uitgekeken....
het was weer heerlijk en superkoopjes op de kop getikt...
lekker geslaagd hoor vandaag..

wat paspopjes voor de jasjes
wat popjes om te pimpen..
een prachtige kroonluchter van heidi ott, een afdruiprek van reuter..
een babypopje voor het poppenhuis kindje,tacky,wat musjes en een bloempot.
2 groene stofjes voor jasjes,zijde lint voor strikjes
een workshop narcis...om het voorjaar in huis het halen..
Heerlijkkkkkkkkkk;-)
groetjes marja

2 opmerkingen:

Debbie zei

Looks like you had a great time and brought home some treasures..

marlies zei

Leuke spullen gescoord Marja, dus je hebt een leuke dag gehad, ben zelf vorige week naar Eindhoven geweest, Rijswijk is me net wat te ver, ik wil wel ooit een keer erna toe. Ik hoor daar zoveel positive berichten van.