Volgers

Mijn Andere Pagina's

zaterdag 21 maart 2009

poging 2 deel 1 Dobby




Vandaag wat nieuwe fimo gekocht en glas oogjes...
en aan een nieuwe poging van dobby begonnen...het hoofd..
ik zal op een foto van de film dat dobby een punt neusje heeft..
met die oogjes is het toch net wat echter...
morgen maar weer verder aan de armen en benen en de schouders met nek.
groetjes Marja

Today bought some new Fimo and glass eyes ...
and a new attempt by Dobby began ... ..
From a photo of the film that Dobby's nose has a point ..
with those eyes it is a bit alive ...
tomorrow back to the arms and legs and shoulders to neck.
Hugs Marja

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik word niet goed van je!!! Hoe doe je dit?????? Het is echt super Marja! Wel meenemen naar de MM's he, ik wil Dobby in het echie bewonderen!!

marlies zei

Knap hoor, Marja, ik waag me daar verlopig niet aan!! Ik kom morgen weer kijken, wordt vast ook weer heel mooi!
groetjes marlies

Debbie zei

Marja you've done a great job.